Trzeci bliźniak

Follett Ken

Jeannie Ferrami, psycholog prowadząca na Jones Falls University badania naukowe w dziedzinie genetyki, dokonuje zaskakującego odkrycia. Przeglądając bazy danych, natrafia na parę jednojajowych bliźniaków, urodzonych w odstępie kilku tygodni przez dwie różne matki. Jeden z nich jest odsiadującym wyrok mordercą i sadystą, drugi, Steven Logan, sprawia wrażenie wzorowego obywatela. Nieoczekiwanie Steven zostaje oskarżony o brutalny gwałt, zeznania ofiary nie pozostawiają wątpliwości, że to on jest sprawcą przestępstwa. Przekonana o niewinności Stevena Jeannie podejmuje wysiłki, by rozwiązać zagadkę i oczyścić go z zarzutów. Poszukiwania naprowadzają ją na ślad tajnych eksperymentów medycznych z okresu zimnej wojny. W eksperymenty zamieszane są bardzo wpływowe osoby, a nawet jej sponsor na uniwersytecie. Gra toczy się o wysoką stawkę: miliony dolarów i ambicje prawicowych polityków, którzy pragną przywrócić "integralność rasową" Ameryki.Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Trzeci bliniak 10 marca 2008 r.Czy Stefan B. Sprawd te inne ebooki w ksigarni Publio.pl. Autorzy Ken Follett. Debiutowaa w 2011 roku.

Bliźniak Po Angielsku

Jeannie Ferrami psycholog prowadzca na Jones Falls University badania naukowe w dziedzinie genetyki dokonuje zaskakujcego odkrycia. Przegldajc bazy danych natrafia na par jednojajowych bliniaków urodzonych w odstpie kilku tygodni przez dwie róne matki. Informacje o KEN FOLLETT TRZECI BLINIAK 9217794353 w archiwum Allegro. Informacje o Trzeci bliniak K. Informacje o TRZECI BLINIAK KEN FOLLETT 9432104925 w archiwum Allegro. Trzeci bliniak Eksperyment medyczny który moe zmieni ca nasz wiedz o czowieku. Trzeci bliniak. Wydawca Wydawnictwo Albatros.

oglądaj książki online Trzeci bliźniak PDF. Książki elektroniczne Follett Ken.